Moderator Khyato Posted January 3 Moderator Share Posted January 3 A: Abstract = Abstract este un stil de semnatura/render/imagine in care se folosesc c4d-uri si brush-uri abstracte , iar outcome-ul as fie abstract in sine. B: Background = Partea imaginii care este in spatele renderului/imaginii princilare , sau mai pe scurt imaginea de fundal Brush = Un tool al photoshopului , care poate fi luat ca si o pensula , avand mai multe stiluri in care se poate aplica , de aceea exista mai multe tipuri de brush : Splatter , Abstract etc, de multi ori incepatorii confruntandu-se cu acest tool , iar apoi trec la altele , uitandu-l pe aceste , cu toate ca poate fi de folos anumitor efecte , chiar si lightingului. Blending = Blendingul se refera la integrarea anumitor brush-uri/c4d-uri/elemente din photoshop in background , de asemenea sunt si Blending Options care asigura niste efecte ale acestora , sau niste moduri in care vor aparea acestea in imagine: Overlay, Soft Light etc. Blur = Blur este un tool care poate contribui la deepth facand locul “blurat” in ceata . De multe ori se exagereaza cu acesta spatiul devenind “too blurry” (prea in ceata) si astfel trebuie corectat. Burn = Burn este un tool care este folosit la inchiderea imaginilor prea deschise. Brighites = Brighites-ul reprezinta cat de deschis sau cat de inchisa este imaginea si se regaseste impreuna cu Contrast in Layer-New Adjustement layer Coloring = Coloringul reprezinta modul in care imaginea/semnatura este colorata , acesta este destul de greu de nimerit , insa trebuie avut grija si la celelalte culori din imagine , adaugand PhotoFilter/Gradient Maps/Chanel Mixers etc. pentru a il integra mai bine. Compozitie = Compozitia semnifica alcatuirea tag-ului/imaginii , trebuie avut grija la aceasta sa nu se exagereze devenind “too messy” (prea dezordonata , nearanjata).Tot timpul la o semnatura in special trebuie sa aveti o compozitie cat mai buna , sa nu fie background-ul gol. Cinema 4D Render = Renderele C4D sunt niste imagini , de forma abstracta sau “effect”(cele care pot fi folosite pe Screen de obicei si au mai multe efecte de lumina) iar acestea se adauga intr-o semnatura/imagine fiind un efect . Color Balance = Color Balance se regaseste in Layer-New Adjustement Layer-Color Balance si dupa cum ii spune si numele se foloseste la reglarea culorilor. Chanel Mixer = Chanel Mixer-ul se afla in Layer-New Adjustement Layer-Chanel Mixer si este folosit la “mixarea” culorilor. Constrat = Contrastul semnifica cat de deschis , sau cat de accentuate sunt culorile dintr-o imagine si acesta se gaseste unde se afla si Color Balance/Chanel Mixer aflandu-se impreuna cu Brighitess. Depth = Depth-ul se regaseste in partea de background a tag-ului si se poate realiza cu : Gradient Maps , Blur Tool , Brighites/Contrast .(mai multe detalii gasiti la “Ce se intampla Doctore?”). E: Effect = Effect , pe romaneste efect-ul , reprezinta niste modalitati prin care ii puteti da imaginii un alt aspect , de exemplu un efect ar fi incadrarea C4D-urilor , brushurile puse bine , clipping mask etc. F: Foreground = Foreground-ul reprezinta cealalta culoare dintre cele doua care sunt in panoul din photoshop (BackGround si ForeGround) si de exemplu il puteti folosi la gradient , From Background #FFFFFFF to Foreground #000000 si se va creea un Gradient de la Alb la Negru. Fill = Acesta are 2 semnificatii 1.Se poate regasi in Edit->Fill iar acesta inseamna acoperirea imaginii cu o culoare , iar pentru un rezultat mai bun il puteti pune pe Overlay , SoftLight , Screen , Lighten si puteti sa scadeti din opacity si are ca si scurtatura Shift+F5 . 2.Reprezinta un fel de opacity dar mai exact cat la suta din imagine sa se vada. Flow = Flow-ul reprezinta “curgerea” backgroundului spre render , figurat vobind , iar acesta se realizeaza cu Liquifi(Filtrer-Liquifi) si cu C4D-uri (Mai multe detalii la “Ce se intampla Doctore?”). G: Gradient = Gradient-ul este un tool care realizeaza trecerea de la o culoare la alta , de exemplu dela Alb la Rosu trecand prin Alb , Alb-Rozaliu , Roz etc . Gradient Map = Acesta se regaseste la Layer-New Adjustement Layer-Gradient Map si foloseste la recolorarea imaginii , creend si deepth.Acesta poate fi folosit pe SoftLight/Overlay/Screen si altele scazand opacitatea. H: Hue = Hue se regaseste in Layer-New Adjustement Layer-Hue si se foloseste la schimbarea culorii , de preferinta nu il folositi prea des si pre accentuat L: Lighting = Lightingul reprezinta spotul luminos al imaginii si acesta se face cu un Soft Brush pus pe un layer cu background negru apoi setat pe Screen etc. Layer = Layer-ul este acea imagine noua care apare cand apasati Ctrl+Shift+N putand pune orice pe ea apoi setand-o pe anumite moduri pentru a se vedea si cea de dinainte , sau stergerea unor parti O: Opacity = Opacity semnifica cat la suta din imagine sa se vada si este aproape similar cu Fill-ul(definitia a doua) Outcome = Outcome-ul este rezultatul unui tutorial , in urma unor sfaturi sau al altor lucruri R: Render = Renderul este imaginea fara background care se salveaza .PNG iar aceasta poate fi pusa peste orice vazandu-se doar imaginea S: Stock = Stock-ul este imaginea intreaga care include un render + un background afeerent acestuia Sharpen = Sharpenul este un tool care poate fi folosit la clarificarea unor imagini , ATENTIE! , nu-l folositi in exces ca duce la oversharpened si apoi trebuie clarificata cu blur… T: Texture = Textura este o imagine care pusa pe un anumit mod (Lighten , Screen) asigura un efect , trebuie avut grija ca acesta sa fie in legatura cu tema imaginii pentru a se “asorta” Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.